Inspiration

road trip

Jag började planera min resa för någon vecka sedan. Fram tills nyligen har den legat så långt fram. Och framför allt efter roller derby-SM som jag var med och planerade. Men nu har vi haft sommaruppehåll med laget och SM är avklarat för en månad sedan.

Fastän det är mer än två månader kvar tills jag åker kan jag bara tänka på och planera vad som komma skall.

Jag har lånat mängder av guideböcker på bibliotek, jag har köpt kläder med amerikanska flaggan, jag läser romaner om USA, jag vill se alla road movies om det förlovade landet. Jag ångrar att jag packade ner mina tre par cowboyboots i en flyttkartong som jag placerade i ett förråd.

Jag har såklart också påbörjat en Spotifylista med låtar om städer jag vill besöka:

 

Om någon har ett tips på en film jag måste se, en bok jag måste läsa eller en låt jag måste höra –  dela  det gärna!

 

Kommentera

