Radiooskuld – numera tagen

Gislavedskvinnan fick vänta en dag till förmån för det här. Ni hör förmodligen inte att det är jag, men mitt inslag är i alla fall först. Till imorgon ska jag öva på att låta som mig själv och inte överartikulera i radion. Nu hoppas jag att alla följer P4 Jönköping på Twitter och håller sig uppdaterade kring vad som händer i länet. Ni hör mig imorgon också!

http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=91&date=2011-05-11

Lyssna helst på 16:30-sändningen för där toppar jag nyheterna. 17.30 var jag inte lika het.

2 thoughts on “Radiooskuld – numera tagen”

Kommentera

