Mycket att göra

Jag har väldigt mycket att göra nu. Därför bloggar jag inte, men om två veckor åker jag till Australien och då ska jag försöka resdagboksblogga härifrån. Härifrån som härifrån wordpressadressen.

I och med att jag har så mkt att göra hinner jag inte träna, men jag är konstant hungrig, så nu är jag fetare än på länge. Jag som trodde jag skulle vara fit lagom till resan, men nu är det för sent.

För första gången hör jag förövrigt mina grannar. De konverserar högt. Jag har inte hört dem på ett år. Jag trodde att det berodde på att det var bra isolerat, men de kanske bara har varit tysta sen vi flyttade in.

Ja, det var inte meningen att blogga så jag slutar nu, jag gör det här av skam för att jag har försakat bloggen. Hejhej

Kommentera

