Snagge has now 16 frenemies

Idag gjorde jag och Karin kaoz i klassrummet. Det kändes gött efter omständigheterna. Hade tänkt beskriva allt här men jag orkar inte känner jag. Det hela gick ut på att jag inte fick radiofördjupningen som jag helst av allt ville ha, utan pressfördjupningen som jag hade prioriterat sist. Jag fick inte ens en chans på mitt andrahandsval och det känns surt och jävligt bara.

16 fick radio och det är givetvis inte deras fel att jag inte fick det. Men faktum kvarstår. Jag har inte radio. Det har dom. Jag kommer alltså hädanefter att vara deras frenemie. För dom tog radion ifrån mig.

Och så är dom glada nu, glada nu för att det inte var dom som blev utröstade. Men så var det jag. Så dom är också glada på min bekostnad, svinen, utan att dom fattar det.

Jag kommer lägga fällben, sätta tuggummi i håret och spotta i deras mat. Så ni lucky sixteen. Beware! För nästa gång jag ler mot er, så är det nog för att jag förstört edirol:en.

Neee… skoja bara. Jag menade egentligen inte vad jag skrev, men jag var tvungen att skriva det. Göra er 16 till mina syndabockar. Mest är jag ledsen och tycker att allt är orättvist.

2 thoughts on “Snagge has now 16 frenemies”

Kommentera

