Sommarlov

Jag har sommarlov nu. Bästa en och en halv veckan på hela året uppenbarligen. Därför bloggar jag inte. Eller, det är inte därför jag inte bloggar. Jag bloggar inte för att jag har arbetat med att ta itu med mitt inneboende hat, det går bättre nu. Jag har också obloggat på grund av massivt tankearbete med insparken av de nya journalistettorna och lägenhetsfix, eftersom vi äntligen håller på att tapetsera om.

Ja, ni fattar. Massa saker som är viktigare än att skriva skit om skit helt enkelt. Jag återkommer snart.

Puss så länge.

Kommentera

