Bra/Dåligt

Bra: Biljetter bokade till Australien med Philippa. Vi blir borta mellan 8/12 och 12/1

Dåligt: Skulder till Lars och Philippa på åtskilliga tusen (flera tiotal). Jag lever över mina tillgångar, men snart har jag pengar och kan betala igen alla mina resor och lyxliv som andra betalar för.

Bra: Jag har kommit igång med träningen och testar sjuka grejer som Zumba och juckar i grupp.

Dåligt: Min skadade fot med mjukdelscancer som jag inte har, men som mamma skrämde upp mig med har börjat ömma igen i och med träningen

Bra: att jag har en iPhone

Dåligt: att min iPhone har fått alzheimers och glömt bort att det finns ngt som heter MMS. Det finns inga mms-iställningar, inga möjligheter att skicka eller ta emot, inte ens som alternativ och att det sen inte funkar. MMS är puts väck sedan jag uppdaterade till 4.01. Uppdatera inte till 4.01

Bra: Jag har klippt en ny frän frisyr

Dåligt: Den är svårhanterad och blir som bäst om man åker moppe flera mil med den under hjälm, men så att luggen sticker fram=krångligt.

Bra: Jag bestämde mig för att spontanpåhälsa folk

Dåligt: Det kändes föga uppskattat och den person som skulle uppskattat det mest fanns inte där, för han var borta.

Kommentera

