Och så var det dags igen

Loppis på Truckstop Alaska på lördag. Jag och Dödslars kommer vara där och sälja skivor, från den där aslånga listan som ingen orkade läsa. Jag har nog dessvärre inte så mycket att sälja för tillfället. Fick ju loppishybris i maj och sen skänkte jag bort det mesta som blev kvar. Vi får se om jag skrapar fram nåt gammalt dammigt, som kan vara av intresse för en sunkpunkare på Trucken. Och nej, det är inte alls bara sunkpunkare där, så ni behöver inte vara rädda för att gå dit. Det är ju superhippt för bövelen!

Men för guds skull – boka ett bord själv, eller gå dit och köp köp köp!!! Det kommer bli världens fest.

Såhär stod det i mailet jag fick av truckstop:

Loppis mellan kl 14.00 och 18.00
Favorit i repris, teori av tetris och respit av taprir. Loppis igen helt enkelt. Fikatillbehör, musak och bar-be-ku, precis som sist fast mer och bättre. Förhoppningslöst har fågelmåsen som bor på vår baksida lyft från marken vid detta laget. Annars blir han varse!
Är du intresserad av att hyra ett bord (kostar 50 kronor) kontaktar du oss på info@truckstopalaska.com. Man kan sälja precis vad man vill, skivor, kläder, sot och skrot, möbler, böcker etc, så länge du får med dig hem det du tar med dig.

Kommentera

