jag måste vinna!!

Jag och Philippa håller på att planera den där resan till Australien och så sprang jag in i en fototävling där man kunde vinna en biljett just dit. Det gick helt enkelt ut på att bidra med sin bästa resebild. Jag har valt ut några av mina favoriter och som jag känner passar ändamålet. De här är de enda reglerna som spelar roll i sammanhanget:

  • Bildernas motiv ska vara från ett annat land än Sverige och det ska vara en resa du själv har gjort.
  • Det är endast tillåtet att delta med en bild per person. Varje bild ska också innehålla följande information: Stad, land, när bilden är tagen och vem som har tagit bilden.

Nu måste jag veta vilken av de bilderna jag har valt ut som är bäst.

Snälla rösta så jag vet vilken jag ska bidra med! Om någon läser detta, som har sett typ alla mina bilder på facebook och på datorn och har en annan favorit, säg gärna vilken det är.

Whitsundays, Australien 2oo6

Kutna Hora, Tjeckien, 2008

Pula, Kroatien, 2008

Venedig, Italien, 2008

Oktoberfest, München, Tyskland, 2008

San Francisco, USA, 2009

San Francisco, USA, 2009

Golden Gate, San Francisco, USA, 2009

Highway 1, nånstans i Kalifornien, USA, 2009

Kommentera

