Kaffikaffikaffikaffffffiiiiikfafffkafafafffkaffeee

Idag har jag druckit på tok för mycket kaffe. Jag har koffeinångest. Det är nästan värre än bakisångest, eftersom jag blir hispig och stressig och måste göra tusen saker samtidigt som jag inte orkar. Jaja.

Egentligen är idag en bra dag:

  • Jag och Lars har t.ex. bokat bord på Megaloppisen i Majorna. Vi ska stå och sälja vårt gamla skräp – kom och köp det! Megaloppis 2010
  • Jag har blivit bekräftad en plats som rösträknare på Hisingen i valet i höst. Bra betalt äre också!
  • Jag är nästan helt klar med min personresearch, ska bara tillbaka till Varberg en gång till och greja på tingsrätten där. Sen passar jag och Lars på att åka till Ullared när man ändå är där nere i Halland. Då ska vi bunkra upp en massa skräp – sen sälja gammalt skräp i Majorna på söndag. Smart!
  • I och med att personresearchen nästan är klar – är jag nästan klar med skolan för VT10 och sommarlovet börjar snart som attan – det påminner mig om att sista ansökningsdag för jobbet som bloggare år Kolmården är imorgon. Därför måste jag skriva det där sabla blogginlägget om en dag på Kolmården (som om jag hade varit där). Nåja, här går det ju att spotta ur sig en massa skit – så det ska nog gå. Problemet är bara att jag inte vill att det ska vara skit. Det är ju en jobbansökan. Till världens bästa sommarjobb. Tänk om jag får det… Då ska jag kramas med apor hela sommaren. Hurra!
Kommentera

