L. fixar jobb?

Dagens tredje inlägg. 104 personer (nytt rekord) har varit inne och läst min bitchblog idag. En enda har kommenterat – FY!

Jag måste dessvärre posta det här:

L. ringde mig och klagade lite över ljudet i min telefon, hur jag hade skött tvättningen av hennes hunds tassar och frågade mig även om jag hade tvättat händerna innan jag tog i hennes duschslang innan jag tvättade hundens tassar. Mesig som jag är säger jag bara ”nej, jag förstår dig” när hon frågar mig om jag tycker att hon är konstig. Jag ska passa hunden imorgon igen och då lovade jag att vara noggrannare. PUSSY skulle vissa kalla mig – men jag har ju en sån så då passar det väl.

MEN… Trots att jag gnäller så om L. här i bloggen så verkar hon inte ha förstått min avsky. Hon erbjöd sig därför att fixa extrajobb åt mig där hon extrajobbar på kvällarna. Nån klubb som arrangerar sittningar åt Chalmers. Det behövs hjälp nu på våren.

Jag är pank, ett extrajobb kvällstid vore toppen. Men vill jag ta emot tjänster av den här människan? Vill jag vara arbetskamrat med henne. Jag tror hon skulle vara typ min chef. Vad ska jag göra?

Kommentera

