Pen Expers releasefest ikväll på Svanen

Hej alla som aldrig läser min blogg!

Ikväll har min pojkväns band Pen Expers releasefest på Svanen. Alla måste komma! Om merchet hinner fram i tid kommer jag stå och sälja. Och jag är grym på att sälja ska ni veta. Bara det kan vara en anledning att dyka upp. Jag lämnade åter världens snyggaste skor, så de kommer jag inte ha på mig, men jag ska nog hitta något raffigt. Raffigare än vad gemene modebloggare någonsin kommer ha på sig. Bildbevis kommer senare.

Pen Expers releasefesteventet på fejan

Nu för tiden kan jag se vad folk har sökt på för att komma hit till min blogg. Lite oroväckande är det att den vanligaste träffen är min pappas namn, vilket jag aldrig har skrivit. Men han har kommenterat någon gång. Hoppas jag inte har skrivit nåt som pajat hans business. Annars så är ”dödslars” en hit. Vilket också är konstigt  tycker jag. Sen kommer en massa hundrelaterade sökningar. Som om jag hade någon slags hundblogg. Gött är det!

Apropå hundblogg. Så har jag varit hundvakt nu sedan i tisdags åt Idun eller iDog som jag börjat kalla henne. Det är så förbannat mysigt. Hon sover i min säng hela tiden, gurkar sig och snarkar. Gamla hundar is the shit. Dessutom får jag asmkt komplimanger för henne på stan. Hundtricket funkar minsann.

Men kom till Svanen på Jazzhuset ikväll. Lova!!!

Kommentera

