Loppis

kolla in det här

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=112422945447763

Vill någon hyra ett bord med mig? 25 kr/person om vi blir två, vilket jag tycker känns lagom? Jag tänker sälja kläder jag inte använder längre och annat skröffs. Man kan säkert hitta nåt gött där också. Hurra hurra!

Vad gäller utvärderingen av min person så kom jag efter omröstningen fram till att jag duger som jag är. Härligt! Dessvärre har jag ändå märkt att jag är tystare på lektionerna. Men det kanske beror på att jag inte undrar så mycket för tillfället?

One thought on “Loppis”

Kommentera

