Dogg

Det blir ingen labrador 😦

Eller :)?

Det är nog klokt att avvakta. Istället har jag lagt upp en annons om att jag gärna är hundvakt. Folk hör av sig lite grann och jag tackar ja till allt. Jag passar även min fasters hund. Smart och gratis och inte allt för mycket ansvar. Jag känner mig som värsta hundpassningskontaktförmedlingen eftersom jag ger mina vänners nummer till hundägare vars hundar jag inte kan passa. Men allt är kul och härligt och nu längtar jag egentligen ännu mer efter en liten hund.

Dessa två hundar ska jag passa lite sporadiskt den närmsta tiden. Den vita är min fasters och den svarta är en tjejs som svarade på min annons på grannar.seIdun

Kommentera

