I april har vi lila ögonskugga och dricker chai-latte

Glad påsk! Imorgon dog Jesus för ca 2000 år sedan. Ingen vet exakt. Ingen vet ens om han ens har funnits på riktigt, fast många är övertygade. Inte jag. Men jag är öppen för det. Har någon ett riktigt bra argument är jag inte den som är den.

Lars intervjuar Deftones, jag tänkte spela Sims. Härliga tider. Bestämde mig för att skjuta upp allt plugg till annandag påsk. Efter det ska jag bli seriös. Tills dess ska jag titta på hundar på blocket, passa katter, leva i en virtuell verklighet och fylla 22.

Lördag är min födelsedag och min festdag. Eftersom jag inte har så många läsare inbjuder jag härmed alla som läser detta att komma på kalas hos mig på lördag. Kom efter 8 nån gång.

Under påsken för 20 år sedan togs denna bilden – beskåda och njut:

Kommentera

