EVIGHETSMASKIN

Alltså, det här är helt sjukt, så jag måste bara skriva om det, det förtjänar verkligen ett eget inlägg.

Jag har ett litet änglaspel som står i mitt fönster. Jag har inte tänt ljuset i det sen igår. Men ändå snurrar den, non stop.  Nästan lite läskigt, med tanke på att evighetsmaskiner är det olösbara problemet… Jag får återkomma om några timmar och se om den fortfarande snurrar.

One thought on “EVIGHETSMASKIN”

  1. du uppdaterar lite dåligt.. händer det inget kul i ditt liv? det går alltid att ändra på med ett enkelt telefonsamtal till två tjejer…

Kommentera

