Världens tråkigaste inlägg

Nu har vi börjat flytta Lars grejer in i den nya lägenheten. Fan vad mycket som får plats i en etta ändå. Och då tog vi inte ens med allt. Vi har hållt på både idag och igår. Försökte även uträtta andra ärenden idag, men det gick sådär. Vi skulle hämta en del till min moppe som gick sönder när jag var typ 16 och har varit omöjlig att få tag på tills nu. I vår blir det moppeåkning av 😀 Sen skulle vi till mediamarkt för att lämna in min dator jag köpte i april på reparation, men så visade det sig att dom inte reparerar sonys datorer, utan det gör sony själva, så då måste man maila sony så kommer dom och hämtar datorn här. Där har vi ett litet problem, för jag kommer att behöva datorn i julhelgen. Ska ju göra färdigt den där debattartikeln, som inte var så himla bra (min lärare höll med mig), men det gör inte så mycket, för jag har fått VG på allt annat jag gjort i min skrivkurs. Hurra för mig!

Efter två dagar av jobb (ja just det, jag åkte ner till MMT och skrev ut lite kartor som ska vikas för hand i nästa vecka, för vikmaskinen är trasig), flytt, ärenden och massa annat kom vi hem till min otroligt stökiga lilla etta och den bestämde jag mig för att städa samtidigt som jag lyssnade på musik i min ipod, med tillhörande joggingkit som sitter på armen, och drack vodka och mangodrinkar. Nu är jag lite smålullig och ska käka middag. Gött.

Kommentera

