Viljestyrka

Jag sover för länge varje jävla dag. Och jag pluggar för lite. Jag har skitmycket att göra, men istället sover jag till 10 och ligger sen med min dator på magen och gör ingenting när jag borde läsa all världens tråkigaste litteratur. Det är bara det att jag har så jävla mycket just nu. Två kurser, en flytt, kanske jobb, jul, bor i en etta med min pojkvän, ont om pengar bla bla bla. Alltså, jag har asmycket att göra, men gör ingenting. Det kanske inte låter rimligt, men så funkar jag i alla fall

Ringer och tjatar på Källfelts för att dom ska ordna med ommåleriet osv. Det ser för jävligt ut i lägenheten. Stora flisor i golvet, hål i tapeterna, men dom säger ingenting och jag vill veta så fort som möjligt, för om dom inte gör något – så måste jag ju göra det själv och då vill jag börja genast. Jag har inte tid med sånt här tjafs. Blä! Nu måste jag äta frukost

2 thoughts on “Viljestyrka”

  1. Fy fan Signe! Jag vet precis hur du känner! Jag har samma problem förutom det där med Källfelts… Kul att du har skaffat blogg förresten! Hoppas fler kommenterar som läser detta, det är hela behållningen med att ha blogg, att folk kommenterar. Annars kan man lika gärna skriva dagbok på skunk.

  2. Hej Matilda!
    Vad glad jag blir att du kommenterar *newbie* Har du också en blogg? Isåfall läser jag den gärna. Vi kan ha Källfelts-teman osv. 😀 Vart ska du flytta? Jag flyttar till Gibraltargatan 48 i januari, med min pojkvän. Läskigt att flytta ihop, men SÅÅÅÅ värt med en trea. När kommer Phillyboy hem? Ska vi överraska henne med glögg och sill eller nåt? Fast nu blir det nog ingen överraskning, jag kan tänka mig att hon kommer läsa det här. Om du har en blogg förresten… Kan du förklara för mig hur sjutton jag får in en bild på mig själv vid sidan av bloggen och hur man lägger in bilder i själva bloggen. Har försökt, men misslyckas jämt.

Kommentera

