Testing testing

Jag satt och bläddrade igenom min gamla skunkdagbok och saknade de ljuva dagarna av meningslöst pladder. Bestämde mig därför för att testa det här med blogg. Jag försökte en gång, men då fick jag för mig att jag skulle ha en seriös blogg där jag bloggade om något ämne och valde mitt kanske sämsta ämne, humor. Jag försökte således skriva lustiga och smarta inlägg om lite allt möjligt och misslyckades fatalt. Det här kommer förvisso inte att bli en lika snaskig historia som min skunkdagbok, men jag kommer att försöka låta det vara mitt klotterplank där jag bara skriver dravel som ingen egentligen bryr sig om. Hur får man läsare förresten? Om jag annonserar på facebook, vilket borde vara det bästa sättet får jag med all säkerhet hit min mor och far och då går genast snaskighetsgraden på bloggerierna ner.

One thought on “Testing testing”

Kommentera

