Föräten

Nu har jag förätit mig på thaimat. Jag ligger här på min säng och kräks nästan. Pratade med Källfelts. De har besiktigat vår nya lägenhet och imorgon får vi reda på om dom målar om och slipar våra golv *hoppas hoppas* Jag fattar fortfarande ingenting av hur bloggen funkar, blir hånad på facebook för att jag är så sent ute med att skaffa mig min blogg. Om någon som har en wordpress-blogg ser detta får den gärna skriva sina bästa tips. Tänk på att jag är ny och ung i bloggosfären 🙂

Kommentera

